Supermarket internetowy -

Udane zakupy w Internecie

FAQ


1) Jaki jest poziom cen produktów w internecie?



Ceny produktów sprzedawanych w internecie są identyczne z cenami w sklepach Piotr i Paweł, przy których został uruchomiony sklep internetowy.


2) Jakie są koszty dostawy?



Polecamy zapoznanie się z działem "Dostawa" w zakładce Pomoc - Dostawa


3) Chcę zmienić złożone już zamówienie?



Niestety nie można zmienić złożonego zamówienia. W tej sprawie prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Zakupów Zewnętrznych danego sklepu (zakładka "Kontakt")


4) O której godzinie mogę spodziewać się dostawy zamówienia?



Dostawy realizowane są przez zewnętrzną firmę kurierską Opek. Przed dostarczeniem zamówienia kurier skontaktuje się z klientem w celu ustalenia dogodnej godziny dostawy. Warto pamiętać, że zakupy będą dostarczane tylko w dni robocze.


5) czy mogę zapłacić kartą płatniczą na miejscu za dostawę w domu lub firmie?



W tej chwili w sklepie e-piotripawel.pl/zakupypolska akceptowane są płatności online, czyli płatnosć kartą lub eprzelew a także płatność gotówką przy odbiorze.


6) Jak można zbudować kosz tematyczny "szybki kosz"?



Polecamy zapoznanie się z działem Pomoc - Moje Zakupy


7) W jakich godzinach dostarczane są zamówienia?



Domyślnie firma kurierska Opek realizuje dostawy w godzinach 9-16. Dokładną godzinę będzie można ustalić z kurierem, który przed dostawą skontaktuje się z klientem.


8) Czy muszę się zarejestrować, aby zrobić zakupy?



Niekoniecznie. W naszym sklepie mogą robić zakupy także klienci nie zarejestrowani, wystarczy wypełnić krótki formularz adresowy dostępny podczas składania zamówienia.


9) Czy jest dostępny status i historia moich zamówień online?



Każdy zalogowany klient ma dostęp do listy archiwalnych zamówień. Na ich podstawie może przygotować nowe zamówienie lub zdefiniować "Szybki koszyk". Polecamy zapoznanie się z działem Pomoc - Moje Zakupy.


10) Nie dotarło do mnie potwierdzenie złożenia zamówienia i nie wiem czy zamówienie zostało przyjęte, co robić?



Potwierdzenie zamówienia wysyłane jest na adres mailowy podany w czasie rejestracji lub podczas finalizacji zamówienia. Klienci, którzy chcieliby upewnić się, czy zamówienie zostało przyjęte mogą skontaktować się z Działem Sprzedaży Zewnętrznej (zakładka "Kontakt").


11) Jak działa wyszukiwarka?



Po wpisaniu nazwy szukanego towaru i naciśnięciu "Szukaj" są wyświetlane towary, których nazwa zawiera szukane słowo. Wyszukiwarka posiada również możliwość sortowania wyników szukania.


12) Czy wystawiacie faktury?



Tak, na żądanie Klienta są wystawiane faktury. Specjalnie do tego celu zamieszczony jest formularz, w którym należy podać dane do faktury.
Formularz wypełnia się w trakcie rejestracji lub składania zamówienia.

Supermarket internetowy Piotr i Paweł to miejsce na udane zakupy w Internecie. Jesteśmy już w całej Polsce. Jedyne delikatesy internetowe z dostawą do domu! Nasz internetowy sklep spożywczy to przyjemność z e-zakupów. W naszej ofercie: Pieczywo, Warzywa i Owoce, Nabiał, Sery, Wędliny i Mięso, Ryby, Mrożonki, Kawy i Herbaty, Przetwory i Przyprawy, Słodycze, Napoje. Piotr i Paweł – Zakupy przez Internet. Życzymy udanych zakupów. Supermarket online - Zapraszamy.
Formy płatności Akceptujemy PayPal Projekt: Wide Open
Realizacja: Net Sp. z o.o.